De Dam 6, Leek
info@uwslijterstiekema.nl
0594745602
Gratis bezorgd in Leek en omstreken

FAQ

Bestellen

Wat is de minimale besteleenheid?

6 flessen of een veelvoud hiervan

Mag ik verschillende wijnen bestellen, met een totaal van 6?

Ja natuurlijk. Dan kun je op een leuke manier jouw perfecte wijn vinden. Zorg er wel voor dat je minimaal 6 flessen in je winkelmand zet, want anders kun je niet bestellen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen/annuleren?

Dat kan, tot het moment dat deze wordt verstuurd. Daarna kan deze niet meer worden gewijzigd of geannuleerd.

Ik heb een kortingscode, hoe kan ik deze gebruiken?

Tijdens het afrekenen kun je deze invullen. Er verschijnt een melding boven de winkelwagen en tevens in het afrekenproces kom je een venster tegen waarbij je de code kunt invoeren.

Mijn kortingscode werkt niet, hoe kan dat?

Dit kan verschillende redenen hebben. Neem contact met ons op, dan zoeken we samen naar een oplossing.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Dit hangt ervan af of de bestelling gratis wordt bezorgd of niet. Bij gratis bezorging kun je de bestelling niet volgen, we nemen contact met je op over een geschikt bezorgmoment.

Bij verzending buiten Leek en omstreken krijg je een Track&Trace van PostNL om de wijnen te kunnen volgen.

Retourneren

Er zit kurk in mijn wijn, wat moet ik doen?

Heh bah, dat is niet fijn. Neem contact met ons op en we zoeken samen naar een geschikt oplossing.

Er is een fles stuk, wat moet ik doen?

Oei, hopelijk heb je je er niet aan bezeerd?

Vaak kun je, als PostNL de doos afgeeft, al door de doos heen zien dat er een fles kapot is gegaan. Weiger dan de levering en PostNL zal deze weer kosteloos bij ons afleveren. Wij zorgen dat er z.s.m. een nieuwe doos jouw kant op komt.

Indien je de doos wijn al hebt aangenomen, maak dan het liefst even een foto en neem contact met ons op. We zoeken dan samen naar een gepaste oplossing.

Ik wil graag de wijnen retourneren, wat moet ik doen?

Totdat de wijnen worden verzonden kun je je bedenken. Indien de wijnen eenmaal zijn verzonden kunt u de wijnen wel retour doen, maar zijn deze kosten voor eigen rekening. Neem ten alle tijden even contact met ons op, dan zoeken we samen naar een geschikte oplossing.

De wijn is niet naar wens, wat moet ik doen?

Jammer! Maar dat kan gebeuren natuurlijk. Als je 6 dezelfde wijnen hebt gekocht, dan mag je de overige 5 wijnen retour sturen (op eigen kosten). Kosteloos sturen wij een nieuwe wijnen naar u op.

Het leuke aan onze webshop is dat je een mix-doos kunt bestellen en zo kunt zoeken naar jouw perfecte wijn. Wellicht leuk om de volgende keer te proberen.

Neem even contact met ons op, zodat we het verder kunnen oplossen.

Heb ik bedenktijd?

Je hebt recht op de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Indien je je bedenkt, dienen de wijnen ongeopend retour te worden gestuurd op eigen kosten. Je krijgt het bedrag uiterlijk binnen 30 dagen teruggestort (indien zending retour ontvangen, dus bewaar het verzendbewijs goed), de verzendkosten worden in mindering gebracht. Binnen deze tijd ben je niet verplicht een reden op te geven.

Account

Kan ik bestellen zonder account?

Ja natuurlijk. Deze keuze kun je maken tijdens het afrondproces.

Ben je van plan misschien nog een keer te bestellen, dan is een account wel erg gemakkelijk.

Wat is het voordeel van een account?

Jouw gegevens worden opgeslagen en hoeven een volgende keer niet weer ingevuld te worden. Zo wordt bestellen nog gemakkelijker.

En je vorige bestelling kun je inzien, zodat die o zo lekker wijn van de vorige keer sneller te vinden is.

Kan ik mijn gegevens wijzigen?

Ja dit kan ten alle tijden in je account op de webshop. Kom je er niet uit, neem dan even contact met ons op.

Kan ik mijn account (en gegevens) verwijderen?

Ja dit kan altijd! Lukt het niet, neem dan even contact met ons op.

 

Bezorgen

Wat zijn mijn bezorgkosten?

In Leek en omstreken bezorgen we gratis.
Woon je in een andere plaats, dan wordt er 7,99 in rekening gebracht.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Natuurlijk kan dit. Vermeld dit bij bestelnotities tijdens het afrekenproces. Dan overleggen we samen wanneer het opgehaald kan worden.

Wat als ik niet thuis ben als mijn wijnen worden bezorgd door PostNL?

Indien de wijnen voorradig en betaald zijn en je woont in de omgeving van Leek, dan nemen we contact op om z.s.m. te leveren. Dit kan zelfs al dezelfde avond zijn.

Als de wijnen worden bezorgd met PostNL zullen we ze z.s.m. op de post doen. Indien voorradig gelijk dezelfde dag en kun je de wijnen de volgende dag verwachten.

We houden je altijd op de hoogte van de levertijd.

Welke dorpen vallen onder Leek en omstreken?

Boerakker, Jonkersvaart, Leek, Lettelbert, Marum, Midwolde,Tolbert, Niebert, Nietap, Nieuw-Roden, Nuis, Roden, Terheijl, Zevenhuizen.

Ik woon wel in Leek en omstreken, maar er worden toch verzendkosten berekend. Hoe kan dit?

Dan is jouw postcode waarschijnlijk niet goed doorgevoerd in ons systeem. Excuses voor het ongemak. Wil je even contact met ons opnemen, zodat we kunnen zorgen dat jouw bestelling toch gratis bezorgd kan worden?

Betalen

Kan ik betalen bij ontvangst?

Ja, dat is mogelijk bij bestellingen in Leek en omstreken. Overige plaatsen dienen vooraf te betalen. De bestelling wordt verzonden als de bestelling betaald is.

Welke betaalmogelijkheden heb ik?

Momenteel kan er alleen met iDeal betaald worden, of voor bestellingen in Leek en omstreken contant (gepast) aan de deur.

Kan ik op deze webshop een geschreven cadeaubon inleveren?

Helaas is dit nog niet mogelijk. Excuses voor het ongemak

Grote bestelling en/of zakelijk

Offerte op maat

Er is heel veel mogelijk, als je het maar vraagt:) We maken graag een passende offerte.

Hierbij is veel mogelijk, samen komen we er altijd uit.

Kerstpakketten en relatiegeschenken

We vinden het erg leuk om kerstpakketten en relatiegeschenken op maat te maken. Het handigst is om even telefonisch (0594745602) contact met ons op te nemen om te overleggen.

Tevens kunt je een kijkje nemen op kerst.uwslijterstiekema.nl voor onze meer traditionele kerstpakketten.

Je kunt ook een kijkje nemen op Themakado of Kerspakketten.

Overige vragen

Wijn met eigen etiket

Wat leuk dat je een eigen etiket wilt maken. We hebben etiketloze wijnen (Merlot) waarop een eigen etiket geplakt kan worden. De levertijd hiervan is wel een stukje langer, dus neem even contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Wij kunnen ook helpen met het ontwerpen van het etiket.

Zijn Uw Slijter Leek en Uw Slijter Stiekema hetzelfde bedrijf?

Ja dat klopt. Uw Slijter Stiekema is de fysieke winkel in Leek op De Dam 6. www.uwslijterleek.nl is 100% onderdeel van Uw Slijter Stiekema. Via Uw Slijter Leek hebben wij onze webshop draaien.

0
    0
    Jouw winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leegKeer terug naar winkel